. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Tuesday, October 19, 2010

" JOM JOIN CONTEST MUKA ITIK ITU CUN MISZNORUL"

 

aku kadang kala mmg gemar mengitekkan mulut...
semasa sengaja ...
semasa tak sengaja...
atau
semasa mencelah sesi photogedik bersama kawan-kawan...
kenapa aku suke mengitekkan mulut kuh?
sbb aku nak mulut cam Marsha AF tuh...
haha~
sungguh ! !
tipo...tipo jer tuh...
tapi dlu time aku blaja ade mamat kedai tuh slalu panggil aku Marsha...
hey lahh....muncung sgt ker mulut aku ?

aku rasa seksi meksi bile buat mulut cengitu...
walaupun ANTI MUKA ITIK itu menafikan...
lantak kaw !
aku nak join kontez yO !

cik penganjur...



click !

 hmm....
pixcha itek quekk~quekk~quekkk yang aku pertandingkan... 
meh tgk.....
.
.
.



qUeKk ! QuEkk ! qUekk !
*knape aku rasa muke aku cam itek jugak?*
oke..abaikan yang laen..juz fokus kat mulot jer hokeyy !

tag kat kakak-kakak comey...


  • chenta hati mid
  • yusz78

kamo-kamo yang comey pon sila join k !



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak