. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Wednesday, February 16, 2011

. . . "Contest Aku & Lagu" . . .




CLICK BANNER kalo mahu JOIN oky !


kisah disebalik lagu pilihan saya.....

lagu ini macam gedik tapi sweet...
ada kena mengena dengan saya kot....errr~ hihi !
kerana...errr~ *malu lak*
saya ada kawan....dia sangat comel....dia juga sangat sengal...
dan juga senget !

kami selalu chat same-same....bukan borak sangat pun...
gaduh jer lebih....bila saya xde, tahu pulak cari...

dulu masa mula-mula kenal kan....
dia pernah kata saya macam budak-budak....
tak matured...herm...saya terasa...
macam saya tak layak jer kawan dengan dia...
then saya buat tak tahu jer kat dia...
tapi...dia cari saya jugak akhirnya....
dah lama-lama bergaul dengan dia....
saya kadang-kadang terpengaruh dengan dia...
sebenarnya perangai dia pun macam budak-budak...poyo jer !

saya selesa kawan dengan dia...dia simple.....low profile...
sume bende, ape-ape topik, gosip ke...sumer dia layan...
dia sangat obses pada rabbit...
jadi saya panggil dia MISTA REBIT =)
now...saya...sebenarnya....





Wajah yang tampan
Sungguh menawan
Dan juga kaya
Ku suka dia
Tak banyak gaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya
Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku

Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu
Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu


*click tittle lagu untuk dengar*




itu lah sebenarnya....diam-diam...hikhik~
*BLUSHING*

(^_______~) v !



gigih tau jahit patung REBIT itu...
kerana dia.....

kalau lah dia tahu....=)
TAG contest ini pada semua yang membaca entry ini !




end - 28 FEBRUARY 2011 !


Photobucket

1 comment:

...bUDak cUrik-cURik bAcE...