. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Sunday, May 29, 2011

.: tuNang aKu jaHat ! :.

 
aku nak share 1 cerita yang berlaku baru-baru ini.....
pengalaman yang sangat pelik dan "no idea" serta trauma bagi aku...  


pada suatu hari...kawan aku ajak aku teman dia pegi 1 restoran nie...katanya...bf dia nak jumpa....then aku pun dengan sabar teman lah kawan aku....tunggu punya tunggu, aku ternampaklah kelibat bf kawan aku nie...
tapi....aku mula pelik....sebab ramai pulak ada kat situ....siap berpakaian tradisional lagi....hmmm....

aku pun tengok jer dari jauh....makin lama, makin dekat dorang hampiri.... dorang ada bawak dulang.....ada kek...nyummy~ =) 
taapiiiii.............. pe kes bawak benda alah tue semua....? dorang nak buat party ke...?

tetiba-tiba....aku disuruh tukar baju.....tup-tup.......sudah pun berpakaian tradisional seperti mereka....
tapi lagi cantik laa....hihihi~ baju jer cantik..muka aku sangat lah selekeh....nak bergambar pun macam tak syiok...

hermm....pelik lagi...kenapa bf kawan aku dok tolak-tolak kawan dia tue...? tolak punya tolak, sampai lah kat depan aku....zupppp~ ada cincin depan mata....."saya nak tunang dengan awak" kata lelaki itu....aku hanya mampu..."errr~"......sekelipan mata cincin dah tersarung.....*blur*



 ** cantik kan ?**


**************

keesokan harinya.....sesi outdoor photoshoot....tempat yang cantik.....ada kolam....air pancut....si tunang aku berposing sakan dalam kolam....*dalam kolam ?* tah laa~ no idea~
then..kawan-kawan dia suruh posing kat kolam yang dalam nie pulak....aku buat isyarat...*geleng kepala* menandakan  JANGAN !takut apa-apa jadi kat dia....tunang mesti lah sayang kan....
tapi dia degil....terus lompat....nyaris nak lemas....kawan-kawan dia sempat tarik.....tapi............
tiba-tiba....dia bangun dan mengamuk tak tentu pasal....*kena rasuk*

aku takut sangat...semua orang lari....tapi tunang aku tue terus kejar aku.....aku pun lari sekuat hati...dia dah marah-marah kat aku.....aku panjat sana...panjat sini....dan terbang.....*errr terbang ?*....=.=
tak ada sapa pun nak tolong aku...mungkin sbb takut lihat dia aggresif sangat....aku lari dan lari......
last-last.......dia pun dapat tangkap aku....aku jerit sekuat hati....."aAaaAaaaaa ! ! ! ! !"
tersentak badan aku........



rupa-rupanya.......
aku bermimpi.....heh~
sangat tak relevan...ngeri !
xsuke tau !
aku rasa sebab aku tak baca doa tido kot....
eiii...aku tanak lah benda nie terjadi....astagfirullah'al-azimm~
aku akan pastikan aku baca doa banyak-banyak sebelum tido....
okey lah.....selamat tidur !
assalamualaikum...daaa~
=)



x_3b7c7499

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak