. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Sunday, July 3, 2011

.: kEmBaLi sEbeLum kU RuNaWay :.

oky...nak cerita lagi......kisah nie dah lama....tapi baru-baru nie terasa bagai kisah ini bakal jadi sejarah....sedih nih....tak tahu nak selesaikan macam mana....hubungan yang dulu hepi go lucky *sesukati aku jer wat ayat camnie* sekarang dah seperti padang jarak padang terkukur *sekali lagi sukahati cipta ayat*...apa yang salah..apa yang tak kena...aku pun xtahu....

mungkin kerana kesibukan aku masa jadi fasi dulu kot...time tue mmg aku jarang nak main handphone....yelaa...dalam hutan...line cam syengalan...dengan keadaan aku yang bz xketahuan....kadang-kadang dapat message 3-4 jam dari waktu orang tue hantar....call pun hanya dapat notification....hampeh ! mungkin kerana itu...tapi aku tak lupa dia....

now...bila aku dah tak lagi jadi fasi....aku dah balik macam dulu, dia terus senyap....aku message tanya kenapa tak macam dulu ? dia kata itu hanya perasaan aku saja...apa salah aku sebenarnya ? aku sayang hubungan ini...hubungan kawan....emm..kawan jer kot.....*hati rasa nak kata kapel* hoi ! gile bile aku kapel ngn dia...cuma ade tersikit-sikit cam suka jer....tak sempat nak terbanyak-banyak dia dah hilang gitu jer....

apa yer salah aku ? aku selalu hilang orang yang buat aku selesa dengannya....hmmm~









 


p/s : tajuk iteww....terdesak ! =p sukahatilah ! aku rindu dia laa....
p/s : dia itu bukan lah DIA yang dimaksudkan di entry sblm nie....
p/s : dia itu mista rebit....T_T




x_3b7c7499

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak