. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Wednesday, September 14, 2011

. UNINTENDED ? .


tak suka rasa macam nie...

aku nie senang rasa rendah diri...
dan tiba-tiba rasa tak semangat...putus asa...
even benda tue memang aku nak sangat-sangat...
tapi, bila ia macam menyusahkan,
aku akan mengalah...
 
negatif kan ?
tah laa....aku nak cara mudah jer....
teruk laa macam nie kan ?
kenapa tak nak usaha gigih2 ?
kenapa nak mengalah...?

lepas tue..bukan mudah aku nak naikkan semangat...
susah nak senangkan hati kan ?

kenapa aku bebel pasal nie ?
sambil dengar lagu UNINTENDED (muse) aku hapdate...
memang rasa nak nanges....

aku juga tak suka dikongsi...
tapi aku rela dikongsi bila keadaan aku dah stabil...
baik tak ? hehe~

sebenarnya....benda nie melibatkan si penjaga....
tadi kawan dia add aku tau....aku accept jer...
pastue cam biasa laa stalk laa dulu kan...
aku ternampak post si penjaga kat wall kawan dia tue...
"bile da ada bnyak pilihan pening pulak nak memilih..erm..??"
aku rasa ----> T_T
mungkin sebab aku rasa, oh...aku bukan satu-satu gadis yang dia mahu...
sedih wehh...sebab selama nie aku ingat aku sorang je yang dia.......hmmm~

ape laa aku nie...dah tentu laa dia tue kacak...
mesti laa banyak pilihan....

dan aku...tak suka keadaan macam nie...
sebab tue laa aku cakap awal entry nie...
aku cepat putus asa...nak mengalah lah...!
padahal belum apa2 pun lagi....
tapi sebelum apa2 laa patut mengalah kan ? 
sebenarnya perlu bersedia untuk kuat....
aku mungkin bukan pilihan dia....

tapi kalau aku memang pilihan dia...
kan rugi kalo aku mengalah...kan ?
tah laa...
yang pasti aku xsuka ada pilihan....


 

FIGHT FOR LOVE ?


aku bukan orang yang macam nie...
aku jenis mengalah...
bagi aku, ia tak boleh dipaksa....
dan....aku yang terseksa...

ambil masa....tapi....boleh ubat kan ?
:)


aku nak macam nie....





nota hati :: dah macam putus cinta...
padahal tak bercinta pun...hmmm~


x_3b7c7499

No comments:

Post a Comment

...bUDak cUrik-cURik bAcE...