. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Thursday, July 21, 2016

. DECO GIVEAWAY - ANNEKAYRA.COM .


Assalamualaikum.
Selamat pagi gais!

okey harini aku nak join GA yang menarik perhatian aku.
sebab apa ? sebab PINK !
hihi~

aku suka PINK bermula dari sekolah rendah dulu.
obses sangat dengan power rangers pink.
nak nampak gegadis dalam masa yang sama nak nampak macho.
ha gittew~

jadi apa kena mengena dengan GA ni ?
ahaha~

sebab hadiah dia berasaskan pink kaler,
sesuai dengan bilik aku yang berdinding purple light ni.
lagipula, dinding aku ni kosong.
berkali juga terfikir nak deco tapi tak pandai weh.
bila nampak orang beli cam cantik, kalau sendiri beli selalu terlepas dari tangan.
entah apa laa perangai.

Qoute dia tu.
boleh sentap niat nak flashback benda entah mende.
contohnya, ex boyfie.
ah. benci kan ?

ok laa..
kalau korang nak join boleh CLICK BANNER yang sweet ni.





aku nak tag semua yang aku jemput kat chat box dan yang follow blog aku ni.


JOM JOIN !
JOM JOIN !
JOM JOIN !


tarikh akhir :
31 Julai 2016





x_3b7c7499

2 comments:

  1. thanks joining tapi rara takde follow kita :(

    kalau following rara dah sampai max 300 kena unfollow some blogs dulu ya dear :)

    ReplyDelete
  2. Hi dear, boleh email alamat di helloannekayra@gmail.com utk sy pos voucher ya!

    terima kasih join!

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak