. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Saturday, July 23, 2016

. Perhatian ! .


Hola ! ! !


aku rasa aku kena clearkan blog yang aku follow
dulu-dulu yang mungkin dah tak aktif.
sejak blogspot ni dah tukar dari dot com ke dot my ni,
patut laa takde nampak update blogger-blogger kat home aku.
ini juga adalah untuk bagi peluang aku follow blog-blog lain yang aktif.
blog-blog korang lettew~~

korang kan aktif disaat ada suara sumbang bertanya.
"wehhh zaman bila ni ? ada lagi ke orang layan blog ?"
lancang tau mulut ! cili kang !

selain itu, kadang-kadang aku nak join GA Contest,
aku tak boleh nak follow tuan tanah.
pastu......

aku nak follow back balik sapa yang add aku kat
GOOGLE +
sebab ye laa mula-mula aku cam tak faham sangat
"amende laa Google + ni."
sekarang hampir faham dah fungsi dia.
macam boleh keep in touch laa dengan blogger lain.
sharing-sharing gittew~


feel free to follow me ! !

boleh keep in touch segala GA dan Contest yang aku join.
memandangkan aku rajin gila memeriahkan GA dan Contest kawan-kawan blogger.
and also aku mengalu-alukan korang tag aku kat GA dan Contest yang korang join.

tau !


aku serius ni !


jap g settle kerja aku,
aku nak blogwalking.
nak jemput kawan-kawan join GA and Contest,
sambil gotong royong membersihkan blog.

so. bubbye !
Assalamualaikum !






x_3b7c7499

2 comments:

Tinggalkan jejak