. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Friday, December 24, 2010

. . . bUnnY n Me sUdaH oKe . . .



ini konon-kononye aku ngn Mista bunny =)
ngehngehngeh~

sebab sudah baik kan...
tapi bunny tue sekerat jer....haha~

bajet jer mahu merajuk bagai....
tahan 2 hari jer...semalam sudah baik....

bila sudah baik....start laa sengal-sengalan macam biasa....
disebabkan semalam mood aku, usha si cantik jelita, si kacak bergaya korea...
jadi aku curik gamba ini.....



kenal dah lama...
sejak zaman friendster lagi...tapi rapat dalam 2-3 bulan ni jer....
cam xlengkap hidup aku kalo bukak YM, tp tak YM ngn dye....
sbb kami xpernah mintak contact number masing-masing...
percaya tak ?
haha~


.....masing-masing seperti jual mahal.....
.....aku selesa begini....=)


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak