. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Friday, January 21, 2011

. . . MistA REbit aKu pUnya ! . . .



NOTA UNTUK REBIT !


hye mista rebit....
tengok lah tajuk....cam poyo nak mampos kan ?
sesuke hati aku nak cop2...
mista rebit nih agak susah nak dimiliki...
even nombor tepon pun susah...
sebab suke main-main....
suke sengal-sengal.....
suke suke suki....

mista rebit nih syok lah....
aku tetibe suke kat rebit.....
tetibe aku rasa rebit tue comel....
rebit tue telinga panjang dan gigi jongang...
*macam sblm nih aku tak pena tengok rebit lak kan*

saje cakap camtue bagi menunjukkan yang aku dah mula.....
berminat.....errrrr~

mungkin sebab hari-hari aku YM ngan dia....
walaupun aku saje tanak tegur dia sehari....tak on YM...
tapi dia yang cari aku kat fesbuk...
lalu aku tetibe ter ON YM...
*oky...bole ke ter ON ?*
sekali dia tegur aku kat fesbuk, berkali-kali aku semakkan wall dia..
dengan post aku tah hape-hape....
nampak sgt aku melebih..haha

apekah semua ini ?

aku selalu bergaduh manja-manja dengan mista rebit....
mista rebit kata aku cam budak-budak....
tapi dia suke suki jer layan aku....pelik aku...

kalau sehari tak bersengal dengan mista rebit...
sumpah ! aku rindu....
heyy laah ! mane bole camnih....
tak paham aku....

adakah mista rebit pun begitu ?
hmmmm~




p/s - aku nak wat nota ringkas je sbnrnya...nie dah mcm tak ringkas dah...
ade lagi aku nak tulis...tapi...dah2 laa hoiii !



Photobucket

No comments:

Post a Comment

...bUDak cUrik-cURik bAcE...