. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Sunday, February 13, 2011

. . . ContESt tEDDy BeaR by LyeAnnA wANA ! . . .



hola ! halu !
tahu tak....!
saye memang OBSESS dengan makhluk bernama TEDDY BEAR...
sape suruh mereka chomelsss kan ?




tanak bebel panjang...
CLICK BANNER !
dan JOIN oky !


jom jawab soalan !

soalan pertama :: Kenapa anda nak teddy bear ?

sebab saye suke akan kelembutan ditambah kechomelan TEDDYBEAR....
tapi mak saye marah "bela" ramai-ramai...
so..kalau dapat hadiah tak kene marah lah..heh~
pastue saye rasa TEDDYBEAR lah yang paling dekat ngan saye...
sebab tiap-tiap malam TEDDYBEAR yang saye cari dulu...
dan....dan.....HARUSLAH peluk beliau....dekat dihati kan ?
tengok TEDDYBEAR cam bernafsu nak memeluk...wahahaha~
kan ? kan ? awak rasa tak perkara yang same ? jangan tipo...xbaik tau !
lagi kan....TEDDYBEAR saye dah hilang mata sebelah....
itu lah sebab utama....pluss beliau memerlukan teman....
bole saye peluk kiri dan kanan....hehe~


soalan kedua :: Nak teddy bear kaler ape ?

oh mai gigi....saye suke soalan ini...
dari dulu....saye nak sesangat TEDDYBEAR PURPLE kaler !




cik liyana tak suruh tag lah...
tapi cam degil nak tag jugak.....
tag kamo-kamo yang senyap-senyap bace entry nih lah !
hihi~



end - 28 FEBRUARY 2011 !



p/s :: alamat kene bagi awal2 eh ? terasa cam menang plak....=p
nanti saye inbox kt fb awak yer...


Photobucket

No comments:

Post a Comment

...bUDak cUrik-cURik bAcE...