. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Monday, February 7, 2011

. . . TeRiMA KAsiH ! . . .





SELAMAT MALAM !

hermm~
sejak akhir-akhir nih...aku asik main game jer....
ini sumer along punye pasal lah nie....
along tue...sejak dah ade fesbuk...kemain lagi....
langsung tak hupdate belog dye....
asik main game jer lah tue....ishhh~

aku lak...dah terjangkit main game kat fesbuk...
tapi kira okey lah kan...
xde laa aku menyemakkn wall aku dengan status-status tah hape-hape.....
hmm...tapi dah lame-lame bosan lak main game nih....
sebab main game, aku dah tak layan YM...
so...xde laa aku manje-manje ngan Mista Rebit cam dulu...
sekarang nih...juz hai-hai bye-bye jer...xpun BUZZ~
herm ! 

semalam kan...kan aku de join segmen BEN ASHAARI...
then...tetibe aku tengok FOLLOWERS aku dah bertambah...
ayooyooo~
heh~
TERIMA KASIH kamo-kamo...

belog aku nih BOSAN....
kalo korang nak UNFOLLOW pun xpe...
SUMPAH aku xkesah....
sporting kan aku ?

=)

err~
bubbye~

p/s :: sebenarnya aku nak bercerita lagi tapi tetibe tak tahu nak cerita ape...
ishhh~ aneh kan ?
=p

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak