. . . hYe YuU!! . . .

orang bukak nota . . .

Tuesday, March 8, 2011

. . . CeRitA CAmbEst . . .





best kot jadi Dania....
di cintai 2 orang lelaki yang kaya dan kacak...
caring dan romantik...
pastue cOOL jer kan....
takde nak gaduh-gaduh....gentle sungguh....
BEST MAN WIN !





citer Gemilang pulak....
mula-mula, aku cam tak tertarik nak tengok....
sebab aku tak suka si Tiq tue...
pastue...sejak aku "TERtengok", cam best lak...
dah laa....mmg aku minat si Kamal Adli & Shahz Jazle...
hmm...tapi memandangkan aku tak tengok dari awal...
aku cam heran laa...kenapa si Asma tue tanak kat si Saif ?
sebab si Ruhana tue ker ?
hmm....then tetibe aku tengok...cantik jugak si tiq nih...heh~





citer korea nie pulak....pun aku baru tengok malam semalam...
dah lame ke ekk citer nie kuar ?
semalam pun aku tengok dah sekerat jalan...
hero-hero nyer takde laa ensem mana...tapi oky laa...
citer cam best....



 oky...kesimpulannya...
paras rupa jadi bahan review aku....
bukan jalan cerita.....heh~
maaf...aku baru tengok kot.....



k laa...bai~





p/s :: aku kekurangan tenaga.....=(


Photobucket

2 comments:

  1. gemilang memang terbaik...
    kalo sy antara laki yg suka diana tu, mesti sakit je hati...keke

    ReplyDelete
  2. haiii!
    gemilang sy bru tgk sekali..ok la kot..tp xminat sgt la..

    hehe

    btw, sy dah folo awk!

    http://dapurhangitsaya.blogspot.com

    ReplyDelete

...bUDak cUrik-cURik bAcE...